VZPOMÍNKY A ŽIVOT

ROZLUČKA SE SVOBODOU

Hurá konečně to mohu pustit do světa..

Konečně nastal ten okamžik, kdy to mohu celé sepsat a pustit „do světa“.. Moje nejlepší kamarádka se mi vdala a ano šla jsem jí za svědka. Byla mi čest. Její originální požádání abych jí šla za svědkyni vidím stále před očima a strašně ráda na ten okamžik vzpomínám, ale o tom jindy..

ANEB JAK TO VŠECHNO BYLO………..

Moje rodina, moje nejlepší kamarádka byla požádána o ruku a já jako svědkyně jsem se rozhodla, že jí udělám patřičnou rozlučku se svobodou.. Měla jsem v hlavě plán a šla si za ním, jenže počasí mi nějak nepřálo. Není se čemu divit byl prosinec. Spíš je problém v tom, že jsem tak trochu perfekcionista a musím mít vše do detailu vymyšlené, vše musí jít dle harmonogramu a když to nejde, tak jsem z toho decánko na nervy.. ale život je jedno velké překvapení že?

Představu jsem měla naprosto jasnou. Procházka s občerstvením, večeře na nějakém super místě, relax a spánek po náročném dni. Druhý den snídaně a hurá zpět do domovů..

Nakonec jsem to na poslední chvíli lehce pozměnila ale myslím, že to dopadlo na jedničku možná i s hvězdičkou. Hlavní bylo, že si to budoucí nevěsta užila a to byl cíl.

Den začal. Daly jsme si sraz na Letňanech a vyrazily směr Liberec. Zaparkovaly auta kousek od náměstí a šly na trhy. Nakonec se nás sešlo 8, takže to bylo skvělé. Kdo mohl, tak se posilnil svařákem či gročkem a já si dala svojí čajovou klasiku. Bylo docela chladno, pršelo ale my jsme se nedaly. Někdo „nevěsta“ měla super nápad, že půjdeme na Ruské kolo. Já sice odporovala jelikož se od nějaké doby bojím výšek, ale bylo to zbytečné a stejně jsem na ten pekelný stroj nasedla a objela ty povinná kolečka. Měla jsem opravdu nahnáno.

Zvládla jsem to!

Den pokračoval.. Navedla jsem holky kde máme ubytování a že se tam sejdeme. Takže směr Pytloun Wellness Travel Hotel. Ubytování nakonec bylo celkem hezké. Daly jsme kafíčko, nekteří čaj a „někdo“ dokonce námořnický čaj.. No upřímně jsme pusu nezavřely. Někdo se bál aby jsme si měly co říct.. Dost jsem se touhle hláškou pobavila….

Jelo se na večeři směr Ještěd…

Pro mne je Ještěd srdcovou záležitostí. Zažila jsem tam krásné chvíle. Byli jsme zde i s Pájou a NG na večeři při našem cestovním toulání, takže pro mě toto místo byla jasná volba. Byl víkend a rezervace nedělají. Hm…. Ale nějakým způsobem jsem je ukecala a připravili nám krásný stůl přímo pro nás. Já byla fakt spokojená.. Usadily jsme se začaly holdovat dobrotám. Večer pokračoval dál a já to musela trochu popohnat jelikož nás ještě čekal nějaký program..

…WELLNESS…

Návrat do hotelu a návštěva místního wellnesu.. Nechala jsem nám udělat ovocnou mísu, objednala lahev šampusu plus ještě jednu koupila rovnou aby bylo na přípitek dost.. Připravené v plavkách jdeme do wellnesu. Beru láhev otevřeného šampusu a dostanu skvělý nápad.. „Lehce jsem Páju postříkala napěněným šampusem“.. Měla velkou radost, ale já větší. Byl to skvělý večer.. Daly jsme saunu,výřivku, pokecaly a užívaly si volno.

Myslím, že kdyby to šlo, tak tam kecáme dodnes..

Postupně na nás začala padat únava a pomaličku jsem začaly zalézat do pelechu. Daly si dobrou noc a ráno se sešly u snídaně. Prokecaly jsme celou snídani a ještě přes hodinu seděly a u prázdných stolů.. Pani kuchařce jsem byly asi sympatické jelikož jsme dostaly krásné čerstvé lívance.. No prostě pecka dny! Nikomu se nechtělo zpět domů.

Naložily jsme se do aut a vyrazily zpět do Prahy… Já s vypůjčeným Volvem jsem šlápla na pedál a byla jsem za chvilku v Praze. Vyhodila Raduš doma a jela domů. Rozlučka dopadla skvěle a já se těšila až nastane ten osudový den..

Den D.. Den kdy se odletí na Island a bude svatba…